torsdag 31 maj 2012

2-årsjubileum

tänk att jag har bloggat i två år. Nästan varje dag. över 1200 inlägg har det blivit om allt och inget. Jag tycker det är väldigt roligt att det finns de som läser min blogg och att en del även tar sig tid att kommentera. Det uppskattar jag mycket, på något sätt blir det förstås roligare att skriva om man vet att någon läser.

Mitt första inlägg finns här - om nu någon mer än jag skulle ha glömt bort vad jag skrev om:-)

http://livetochvardagen.blogspot.se/2010/05/nu-ar-jag-igang-wieee.html

HIPP HIPP HURRA för min blogg idag. Och stort tack till alla er som läser!

6 kommentarer:

  1. Grattis till 2-års jubileum. Jag har ju bara bloggat i ca ½ år och tycker det är jättetrevligt tidsfördriv nu när jag är pensionär. Jag lär mig hela tiden något nytt med bildhantering mm så det känns som "nytta med nöje". /M

    SvaraRadera
  2. Jag började blogga 2008, först ville jag se om jag kunde skriva så pass bra att jag fick några läsare...och det fick jag.
    Sedan tröttnade jag på att skriva på det sättet och som upplägget var på den bloggportal som jag började blogga på och bytte hit till blogger. Nu skriver jag mest i dagboksform och illustrerar med bilder. Lite tråkigare läsning för omvärlden kanske......men roligare för mig.
    Bloggandet gjorde att jag tog upp kameran igen och det tycker jag är positivt.

    SvaraRadera
  3. Stort grattis! Tänk vad tiden går.

    SvaraRadera
  4. Det är ju så det är: man vill inte bara ha läsare i statestiken utan även kommentarer. Det är ju kommentarerna som gör att det är extra roligt!
    kram!

    SvaraRadera
  5. Grattis till 2 år! Jag började i januari 2011. Och tycker precis som du, att det är roligt att blogga. roligt med folk som tar sig tid att kommentera och roligt att någon läser:) Nu ska jag läsa ditt första inlägg!
    Kram!

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla