lördag 11 december 2010

Skidor, jippie!

Nu är jag stolt ägare till ett par längdåkningsskidor. Har inte åkt sedan jag var barn och då var jag inget proffs direkt. Men sedan vi flyttade ut på landet så har jag haft en längtan att prova igen. Det är ju bara att kliva utanför dörren, ta på skidorna och glida iväg nu när det är så mycket snö. Fast hur vallar man....?

Kände däremot inte för att köpa ett par nya, eftersom jag inte vet hur jag kommer att gilla det när jag verkligen provar. Att drömma är ju en sak:-)

Letade på blocket.se och fick tag i ett par fina. Nu måste jag bara köpa skidskor också, sen bär det iväg. Håll tummarna för att lite snö stannar kvar ett tag, idag har det töat rejält. Åka skidor på grusvägar blir nog inte riktigt samma tjusning:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla