fredag 30 november 2012

Julmusik dygnet runt

Om du, som jag, älskar julmusik så vet du väl om att P4 har en speciell kanal på webben som sänder julmusik dygnet runt fram till och med den 26 december? Om inte så hittar du en länk här!

Mitt bloggande är verkligen sporadiskt just nu, dels på grund av att jag faktiskt inte hinner och dels för att jag bitvis saknar inspiration. Hoppas inte ni slutar läsa de inlägg jag ändå gör:-)

Kylan har kommit och det har snöat lite grann. Har tillbringat tre dagar i Stockholm denna veckan. Först så öste regnet ner och vinden ven så paraplyet, jag var tvungen att köpa, vände sig. Sen kom snön. Blaskigt och halt på trottoarerna men fint ändå. Här på landet kommer snön lite mer till sin rätt, tycker jag, än i storstan där det mest blir slaskigt.

Har tagit fram adventsljusstaken idag. Tänk att det är första advent på söndag! Du har väl sett att min blogg räknar ner till julafton....längst upp till vänster:-)    Trevlig helg!!

2 kommentarer:

  1. Hej Ulla! Tittar in o önskar dig en fin 1advents helg kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Ha en skön första advent.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla