lördag 9 februari 2013

Ska jag fortsätta blogga?

hej
nu har jag bloggat i ca två år. Har egentligen inget tema som jag följer, utan det har blivit inlägg beroende på vad jag känt för just då.

Senaste tiden har jag varken haft den rätta inspirationen eller tiden för att blogga regelbundet. Nu skulle jag vilja fråga dig som brukar läsa min blogg då och då:

-vill du fortsätta läsa - ja / nej
-vad vill du att jag skriver om?

Lämna gärna svar i mitt kommentarsfält. För jag behöver lite peppning tror jag:-)
Tack på förhand, hälsar Ulla


2 kommentarer:

  1. Jag vill gärna fortsätta läsa! Du behöver inget tema och ingen röd tråd, dina livsbetraktelser är alltid givande att ta del av :) Inspirationen kan tryta såklart, och det får inte bli ett tvång att blogga, fortsätt så länge det ger DIG något! KRAM Titti

    SvaraRadera
  2. Jag tog omtag. Jag bytte namn och förändrade innehållet lite från min förra blogg.Ibland tar det ju emot.
    Min åsikt är att du definitivt ska fortsätta blogga. Tänk inte på vad du tror vi vill att du skriva om. Skriv för att du vill. Då kommer vi att läsa!
    Varma hälsningar
    Ulf

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla