lördag 30 juni 2012

Feel good-film

efter att ha varit i kyrkan och lyssnat på äldsta dottern och hennes två vänner som sjöng flera vackra sånger i musikgudstjänsten ikväll var jag inte alls sugen att kolla på TV. Började titta på  Sommarkrysset men jag tröttnade ganska fort. Inte min musik och för lätt kryss som bara är till för att så många som möjligt ska ringa en massa samtal för 9.90 kr/st. Tänker jag.

Istället bläddrade jag bland filmerna som vi kan hyra direkt via bredbandet i TV:n. Hittade en riktigt mysig film "Matte söker husse". Slutet givet från början som i alla "rom-com" filmer men den var ändå rolig och go att kolla på.

Vill du se ett litet avsnitt från filmen så kolla på denna trailer.

Dotterns äldsta barn, som sitter längst bak på pappas motorcykel, var med i kyrkan och lyssnade på sin mamma, och sjöng som vanligt med i alla sångerna. Lite tyst men ändå så högt så mormor hörde:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla