lördag 28 juli 2012

I´m löving it!


Kolla vad jag hittade på väg hem från Torekov! Ett par gula skinnboots, såååå sköna. Och lagom till mina stora fötter........Valde mellan gröna och dessa, men eftersom jag föll för dessa direkt så fick de bli dem. Det var 50% på priset så även om de var dyra så var det överkomligt. Jag blir alltid lika glad när jag hittar tuffa skor som passar. Kanske beror det på att skostorlekarna, precis som klädstorlekarna, har förändrats. Mina fötter har nämligen inte växt sedan jag var sådär 13 år (även om min klädstorlek har gjort det).

Tidigare kunde jag ha storlek 41 men det är sällan den storleken passar nuförtiden. Och i storlek 42 (och uppåt) är utbudet inte så stort kan jag lova. Detta är ett par 41 och de satt som handen i handsken, borde kanske heta som foten i skon:-)

1 kommentar:

  1. Snygga! Där hittade du boots du kommer använda mycket. Det är svårt med skor, så det är lycka när man hittar såna som känns sköna direkt.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla