torsdag 1 november 2012

En oväntad vänskap

Trailer till filmen

Har du inte sett denna filmen så gör det! En av de bästa jag sett på mycket länge! Jag blev alldeles varm i hjärtat när jag såg den, jag skrattade så tårarna rann i bland och ibland kom tårarna av helt andra skäl. Så befriande film. Våra fördomar kommer helt på skam och det är skönt att det går att göra en film med denna typ av roll (han i rullstolen) och få visa en sida man aldrig ser.

Man önskar alla i hans situation att få leva det liv han gör i filmen!


Har du sett filmen? Vad tyckte du?

6 kommentarer:

  1. Det här är den andra rekommendationen jag har läst om filmen så den måste jag bara se!
    Bara omslagsbilden visar ju att den är bra, tycker jag!

    Tack:)

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den och jag tyckte den var fantastisk!
    Kram Nina

    SvaraRadera
  3. Jag har inte sett den. Det är underligt att den kan bedömas så olika - det gör mig nyfiken på att se den. Läste recensioner där de tyckte att fördomarna spreds och i andra var de saliga som du. Nu måste jag bara se den.

    SvaraRadera
  4. Åh den verkar ju toppen! Den måste jag se. Tack för tipset! :)

    Kram Ann-Louise

    SvaraRadera
  5. Tack för tipset Ulla! hoppas allt är bra med dig!kram Jessica

    SvaraRadera
  6. jag förstår inte hur man kan tolka det som lyteskomik. För mig är det något helt annat. Detta är kärlek och vänskap - när den är som bäst. Värme och humor i en fin combo:-). Bra Ulf, gå och se den och berätta sen vad du tyckte.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla