måndag 6 augusti 2012

Gekås i Ullared

fick besök av mig, maken och ett par goda vänner idag. Vi var INTE ensamma där...Jag hade en förhoppning om att de flesta skulle ha börjat jobba idag. Men så var inte fallet, det var tokmycket folk där. Och när det är så blir jag lite handlingsförlamad. Vet inte riktigt vart jag ska gå eller vad jag ska titta på, så maken och jag drev omkring lite planlöst. Köpte plastfolie och bakplåtspapper till ena dottern och knästrumpor till den andra. Själv köpte jag mig en mysdress för hemmabruk, matchar soffan riktigt bra - eller hur:-)

Kolla in tidningen jag läser. Min egen tidning, skulle man kunna tro. Men det är Gekås kundtidning som heter som jag. Vad köpte jag mer? Jo jag köpte en reflexscarfes till Asta, så nu syns hon på våra kvällspromenader. Har ni märkt vad mörkt det är på kvällarna nu? Köpte även halsband till katten, men jag kan inte påstå att hon uppskattar min present. Hon gör allt för att ta av det. För säkerhets skull köpte jag två, eftersom jag har försökt tidigare att få henne att ha halsband men då lyckades hon smita ur det någonstans.

Servetter och ljus är alltid bra att ha hemma. Så även presentsnören. Så det åkte ner i kundvagnen tillsammans med en ny hissgardin till köket. Nej, jag köpte inte särskilt mycket. Det blev liksom lite för stimmigt för mig idag.

Synd bara att jag inte hade stegräknaren på mig för 3 timmars vandrande i jättebutik blir många steg:-)


3 kommentarer:

  1. Gekås är lite små kul ;) alltid hittar man något litet.. fin dress!kram Jessica

    SvaraRadera
  2. Vad fin du är :) Vi ska till GeKå's på fredag. Vi hälsar på släkten i Varberg då och brukar passa på...men fredag är nog ingen bra dag heller...
    SKÖNT att vara storbarnsförälder :) Att ha med småbarn där är INTE roligt:)
    Kram.

    SvaraRadera
  3. Det var verkligen en "perfect match"!
    Jag förstår att det var jobbigt med alla människor. Själv har jag inte ens vågat mig dit.
    Kram!

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla