tisdag 28 augusti 2012

Verkligen fullt ös och "hemma-hos-bilderna"

just nu är det mest arbete, arbete. Har börjat vänja mig vid att det blir en hel del bilkörning i jobbet. Packar min banan i bananfodralet (ja, det är sant, jättebra grej faktiskt:-)). Sätter i min bok i cd-spelaren. Knappar in adressen dit jag ska i gps;en. Sätter i headsetet i telefonen. Spänner fast bältet och så iväg. Än så länge är det ju inte snö och halt. Däremot börjar det bli riktigt mörkt om kvällarna. Märks när man är ute och kör. Men även när man sitter på glasverandan med tända ljus. Då känner man att hösten kommit smygande. Mysigt ändå på något sätt.

För ett tag sedan berättade jag att vi skulle vara med i ett "hemma hos"-reportage om vår veranda. Här kommer bilderna:-)

webb-5003 webb-4997 webb-4986 webb-4979 webb-4958 webb-4955 webb-4953 webb-4944 webb-4941
webb-4937 webb-4936 webb-4932

webb-4928 webb-4921 webb-4943

9 kommentarer:

  1. Wow, så urläckert ni har gjort det. Verkligen i min smak. Njut nu så mycket ni bara kan.....

    SvaraRadera
  2. Äh, vilka underbara bilder och vad många fina saker du har. Kram!

    SvaraRadera
  3. Grattis, roligt att verandan är med i ett
    reportage. Jättefint har ni därute, så fint
    med det mörka golvet mot ljus inredning.
    Superfint!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Så otroligt fint ni har det!
    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jättefint! Där kan man verkligen tänka sig att sitta när hösten smyger sig på!

    SvaraRadera
  6. tack för era fina kommentarer!! Vi älskar verklilgen vår nya glasveranda.

    SvaraRadera
  7. Vilket mysigt hem

    jättefina bilder

    SvaraRadera
  8. Så underbart du har det!
    Kör försiktigt!
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  9. Så fina de blev!
    Håller med dig - det är riktigt mysigt med mörka varma kvällar och tända ljuslyktor!
    Hoppas du kör försiktigt:)
    Kram.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla