måndag 13 augusti 2012

Gott resultat

datorstrul gör att jag har svårt att blogga och inläggen är färre än vanligt. Idag börjar jag i alla fall jobba efter drygt fyra veckors semester. Känns både kul och vemodigt. Vädret har inte varit så lysande men jag har haft en jätteskön ledighet utan krav och klocka och det är värt mer än strålande sol och 30 grader för mig.

Nu har jag kommit igång med Viktväktarnas program - 1.7 kg första veckan och har även kommit igång med min träning. Har fått med mig en god vän till gymmet, vilket gör det ännu roligare.


12 kommentarer:

  1. Grattis till ditt sundare liv....bara att gratulera, härligt när man bestämt sig....kram

    SvaraRadera
  2. Härligt att du har kommit igång! när den tröskeln är passerad så går det snart av bara farten! :)

    SvaraRadera
  3. Grattis! Roligare att få sällskap på träningen :)

    Ann-Louise

    SvaraRadera
    Svar
    1. javisst är det, man sporrar varann att ta sig dit:-)

      Radera
  4. Härligt Ulla! Ha en fin fortsättning! kram Jessica

    SvaraRadera
  5. Heja dig! Vad roligt att det går bra med viktminskningen (inte för att du ser stor ut på bilderna)jag vet ju hur viktigt det är med resultat. Glöm inte att du är så fin som du är. Jag ser ju att du inte är tjock. Men jag tycker också att det är jobbigt när det blir lite för mycket fett runt magen. Svårare att göra yoga. Haha!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. jo, jag är tjock. Men jag ska bli smalare:-) tack, kram!

      Radera
  6. Oj vad roligt och vilket snabbt resultat det måste kännas roligt och inspirerande!!

    SvaraRadera
  7. ja, och jag har en riktig pärla till viktväktarkonsulent också!

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla