onsdag 8 juni 2011

Man får inte klaga på värmen

då säger alla genast -Men tänk hur kallt det var i vintras. Och tänk om det blir regn istället.

Nu har jag, trots detta, klagat på värmen de senaste dagarna för jag tycker helt enkelt att det varit på tok för varmt. Jag gillar inte när det är så här varmt, det är svettigt, man blir slö och man sover dåligt!

Kollat på min favorit-väder-site http://www.yr.no/ och där ser jag att det ska blir regn de närmaste dagarna. Så ja, okey då! Det är mitt fel att det ska blir regn:-)

Passade på att kolla långtidsprognosen för Paris också och det ser ut att bli molnigt nästa vecka. Det är ok, bara det inte blir för varmt. Förra gången min vän K och jag var där så höll vi på att smälta bort i värmen. Vi satt en hel dag i skuggan på en bänk i Bois de Vincennes och tittade på Parisarna som brukar gå dit för koppla av. Trevligt, men ännu trevligare är det att sitta på ett café mitt i stan och kolla på folk:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla