torsdag 29 juli 2010

Östra stranden i Halmstad



besökte jag och mina föräldrar idag när vi hälsade på min storebror och hans sambo. God mat och trevligt bemötande fick vi förstås. Och några hundra meter från deras stuga finns Dunis fabriksförsäljning. Självklart gick jag dit. Och lika självklart köpte jag servetter, pappertallrikar och andra nödvändigheter som är bra att ha i husvagnen.

Direkt när jag kom in i Dunibutiken så såg jag ett underbart gosedjur i form av en mjuk kossa. Min mamma älskar fortfarande "gosedjur" och trots att hon är över 80 år så är hennes säng full av såna, stora som små. Så jag köpte den lilla kossan till mamma som blev hur glad som helst. Visst är det skönt att man kan ha barnasinnet kvar även när man blir gammal.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla