måndag 14 maj 2012

Korttidsprenumerationer

jag är en mästare på att boka upp mig för korttidsprenumerationer. Köp 3 nummer för 99 kr. Och ofta får man någon slags gåva om man tackar ja. Jo, tack. Sen är man fast:-).  Trogna prenumeranter göre sig icke besvär, för de får sällan något.

Har blivit bättre på att avboka prenumerationen när jag fått mina tre nummer (eller fem eller hur många som ingick i erbjudandet) men nog missar jag ibland och då kommer det mera....

Men det är faktiskt ett billigt sätt att få läsa dyra magasin. Om man kommer ihåg att avboka..Ännu billigare är förstås att gå till biblioteket och läsa men det är jag för bekväm för att göra. Jag gillar att läsa heminredningstidningar men även modemagasin. Idag fick jag Femina, som oftast innehåller bra reportage och intervjuer samt olika tips bland annat på böcker. Och mode förstås. Även Sköna hem dök upp i brevlådan idag. Ett riktigt tjockt nummer att njuta av.

Sköna hem
inte senaste numret på bilden.

3 kommentarer:

  1. Sv; Hahaha jag visste väl att jag inte skulle skrivit ballonger :)) Jag menade inte det du och Karin syftar på :)) Och säkert kommer det väl fler med samma tanke :))

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  2. Så här gör jag också, just nu är det Damernas Värld.
    Får en grå Ittala-skål på fot. Bra deal för en
    otrogen kund.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Jag har slutat med korttidsprenumerationer:) Det blev för dyrt, för jag kom aldrig till skott att säga upp dem i tid:) Fast det kan vara nog så frestande ibland...
    Kram.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla