fredag 25 maj 2012

Morsdagsfest:-)

det är våryra i kommunen och det ska firas med en massa aktiviteter. Ikväll var det allsång i öltältet. Jag och mina två döttrar och en god vän till dem var där. Det var min "morsdags-present" från tjejerna. Ingick en räktallrik och trevligt sällskap.


Jättegoda räkor och en kanongod stark ost med aioli till. Vännen som var med är fotograf och hon kunde inte låta bli att fotografera räkorna med en sån här koncentration:-)



mina fina:-)
Jag och minstingen

Kristallkrona i tälttaket, fint ska de va!

När jag kom hem från jobbet idag så slängde jag handväskan på bordet utan att tänka så mycket på det. Men när jag skulle plocka upp mobilen fnissade jag lite. Min sommarväska och min nya duk har något gemensamt, eller hur:-)



4 kommentarer:

  1. Mysigt mer morochdotterutekväll! :) Hoppas du får en fin Pingsthelg, själv jobbar jag hela söndagen1
    Frächt med blommigt i glada färger till sommaren!
    Kram.

    SvaraRadera
  2. kathas kortmakeri27 maj 2012 kl. 07:45

    Vilken underbar present!
    Kul att göra saker tillsammans.
    Ha de gott!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Hej!härlig kväll ni fick :) ha en fin ny vecka Ulla! kramiz Jessica

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla