onsdag 16 maj 2012

Verandan är vit...

nu är det mesta målat och det som tidigare var mörkbrunt är nu vitt. Hunden är också mer vit än vanligt med fullt med vit färg i sin päls. Så går det när man vill vara med när husse målar.

På fredag får vi hem fönster och dörrar:-)


Idag har jag varit ute och kört bil igen. Det är mycket resande i mitt nya jobb. Åkte på en underbart vacker väg igen. Stannade mitt på grusvägen och tog en bild, trodde jag var ensam på vägen. Upptäckte att det stod en bil bakom mig och väntade när jag var klar. Den föraren undrade nog vad jag var för konstig person som stod still mitt på vägen med rutan nervevad och handen utsträckt för att ta en bild med mobilen...Men det kan jag bjuda på:-)

4 kommentarer:

  1. Så fräscht det blir med vitt! Krispigt som det heter i blogglandia:D

    SvaraRadera
  2. Härligt med ljust i erat uterum! väntar bara på lite gott väder nu! trevlig helg Ulla.kram Jessica

    SvaraRadera
  3. Snyggt, jag målade också min veranda vit för ett par år sedan.

    SvaraRadera
  4. Kommer bli jättefint - va kul att få inreda sedan! Kram

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla