onsdag 2 maj 2012

Utmaning

jag har fått samma utmaning från tre av mina bloggvänner (TACK till er), nämligen att jag ska skriva åtta (8) saker som jag är bra på. Och det skulle jag kunna göra, men jag är ju lite motvalls så därför tänkte jag att ni som läser min blogg kanske kan skriva dem åt mig. Önskar så många svar som möjligt - både från er som känner mig privat men också från övriga läsare.

Klicka på länken under detta inlägg där det står "x inlägg från läsare" så hamnar du i kommentarsfältet. Du får gärna skriva anonymt om du vill ifall du inte har exvis ett Googlekonto.. Bara du skriver..... För jag hoppas verkligen att det fnns åtta saker jag är bra på som fler än jag vet om.....;-)

9 kommentarer:

  1. Du tar hellre en ny utmaning, än att luta dig tillbaka och jobba på rutin! Bra gjort! / Pernilla

    SvaraRadera
  2. Jag tycker att du är bra på att ge komplimanger och diskutera allt mellan himmel och jord.. Även att våga pröva nya saker fastän du inte är 20 längre...

    SvaraRadera
  3. Haha...det var snyggt! Du som inte bara skulle skriva 8 saker du var bra på utan 3 x 8!
    OK - jag känner dig inte, men jag tycker att du är väldigt bra på att visa engagemang för rättvisan i dess olika former:)!
    Kram!

    SvaraRadera
  4. Några egenskaper som jag upplever att du har: Uppmärksam, rättvis, modig, godhjärtad, envis, vetgirig, provokativ( i positiv bemärkelse), omtänksam, "duktig flicka", entusiastisk......osv....

    SvaraRadera
  5. Rättfram blir mitt första val.

    SvaraRadera
  6. Jag tror att du är bra på att analysera och reflektera....

    SvaraRadera
  7. Glömde ju svara på frågan......
    Jo, alla är bearbetade mer eller mindre.
    För det mesta behövs bara färgerna och ljuset justeras som i en framkallning. Men vissa blir bättre om man leker lite :)

    SvaraRadera
  8. Hej! tycker du är bra på att ta dig an nya utmaningar ;=) så som att byta jobb! o bra på att skriva.kram Jessica

    SvaraRadera
  9. Omtänksam, engagerad, bra på matlagning, modig, rakryggad etc etc!
    Kram Kia

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla