fredag 26 augusti 2011

Härligt smågalen

är Caroline af Ugglas som är en av mina favoriter. Dels för att hon är så musikalisk men också för att hon faktiskt vågar vara så där smågalen som jag önskar att jag vågade vara ibland. Hon bjuder på sig själv och sprudlar av glädje, trots att hon har depressioner och panikångest med jämna mellanrum. Hon visar mig att man inte behöver "fastna i ett tillstånd". Härligt med människor som vågar vara sig själva!

En annan av mina favoriter är Hans Rosenfeldt. Charmig och med en härlig humor! Däremot förstår jag mig inte på varför Daniel "the Moniker" Karlsson har lagt sig till med skägg och turban. De där attributen tar bort en stor del av fokusen på att han faktiskt sjunger hur bra som helst. Eller har jag missat att han konverterat till Islam...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla