fredag 5 augusti 2011

Supertrevlig dag på jobbet

har tillbringat hela dagen utomhus i en vacker park i staden där jag har min arbetsplats. Vi arrangerar nämligen ett stort evenemang i samband med stadsfesten som pågår där vi bjuder på tävlingar i beachvolleyboll, uppvisningsmatcher i beach-rugby, folk får testa skimboarding (surfa i en pool med bara lite vatten) och att surfa på en bräda som uppför sig som en mekanisk tjur. Jag och mina kollegor finns där för att prata om våra produkter tillsammans med våra sambarbetspartners.

Det är en härlig stämning i parken och många människor som är ute och promenerar har stannat till för att kolla vad som händer.

Min kollega A testade både skimboarding och den mekaniska surfbrädan. Bra jobbat!!

 

För det mesta trivs jag utmärkt med mina arbetsuppgifter, jag har ett nämligen kreativt jobb. Och när jag fått en ídé om en aktivitet (typ detta) och sedan ser den förverkligas så känns det bra ända ut i fingertopparna:-). Vi har lyckats få med en stor artikel i lokaltidningen, en intervju i TV4 och en i en radiokanal vilket är en helt fantastiskt bra marknadsföring. Hoppas att det här evenemanget blir en riktig "snackis" på stan!

Imorgon ska vi ha ett strålande väder, massor av besökare och minst lika trevlig stämning som idag. Då blir det roligt att jobba trots att det är helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla