torsdag 9 september 2010

Överraskningar


åkte till Malmö idag för att vara med på en workshop angående en systemutveckling som vi eventuellt ska vara med på. På plats fanns branschkollegor från andra företag och representanter från vår systemleverantör.

När vi hälsat och slagit oss ner i lokalen kom det fram en tårta och sen sjöng alla "vi gratulerar" för mig och avslutade med att hurra! Lite pinsamt att sitta så där i mitten. Men så omtänksamt.

Nästa stora överraskning kom i form av ett litet rött kuvert som en vän, som jobbar hos leverantören vi besökte, kom med. Det var ett underbart halsband som hon har gjort i glas. Tack Meta, så glad jag blev!! Hon gör fantastiskt vackra saker och jag är stolt och glad att äga en av dem. Jag får inte till det där med länkar här på bloggen så jag skriver hennes adress här så kan ni själva se: www.bildalbumet.se/metawåhlin

Ikväll har familj och vänner varit här och gratulerat mig. Och jag har fått massor av sms och hälsningar via FB. Tack alla ni som bryr er om mig så mycket, att ni vill höra av er när jag fyller år!! Jag gillar faktiskt att fira födelsedag, oavsett att jag blir äldre för varje gång:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla