måndag 30 maj 2011

"Plåster på såren"

fick två biobiljetter med posten för några dagar sedan. De var från Tågtaxi som beklagade att de missat att hämta mig i Stockholm. Alltid trevligt med kompensation vid strul. Hade varit ännu trevligare om de självmant hade skickat dem utan att jag hade påpekat för dem att de borde kompensera mig för mina skavsår.

Förresten så börjar skavsåren läka nu. Jag lät blåsorna vara kvar utan att sticka hål på dem som många föreslog, satte bara på Compeedplåster. Och nu har skinnet läkt innanför blåsorna och det gamla skinnet ramlar av. Ungefär som när huden "fjällar" efter solbränna.

Tack till uppfinnaren av Compeedplåster, en superbra lösning! Och tack till Tågtaxi för att ni trots allt skickade lite "plåster på såren" - dock inte skoskavsplåster:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla