onsdag 18 maj 2011

Å så roligt det var!

har varit i Malmö ett par dagar. Vår användarförening för det datasystem vi använder hade möte. Representanter från många olika företag var på plats. Eftersom jag är ordförande i föreningen så hade jag lite extra att göra och fick vara uppe på scenen en del och prata. Lyckades slänga ur mig en "groda" så publiken vred sig av skratt, men det bjuder jag gärna på. Vad kan öppna upp i ett stort gäng mer än ett riktigt gott skratt!?

Fick beröm av ett par av mina styrelsemedlemmar som tycker jag är duktig och att jag hade lyckats förklara svåra saker på ett enkelt sätt. Alltid roligt att få beröm, det är jag inte bortskämd med:-)

Vi bodde på Hilton och mitt rum låg på 14:e våningen med en fantastisk utsikt över Öresund! Måste säga att jag är positivt överraskad av hotellet. Fin service, rum med allt man behöver och god mat.

Igår kväll var det gemensam middag och under tiden vi åt så gick en trollkarl runt bland borden där vi satt och trollade för oss. Jag blir alltid lika facinerad av duktiga magiker, hur gör de? Han stod precis bredvid mig och lyckades kollra bort mig totalt.....

Efter maten blev det discodans, med en discjockey som spelade en härlig blandning av musik. Gick inte att sitta still utan det blev ett par timmar på dansgolvet. Så ROLIGT, både för kropp och själ!!


Utsikten från mitt hotellrum, inte världens bästa bild kanske -tagen genom fönsterrutan inatt när jag kom hem efter dansen - men den visar "stämningen" :-)

3 kommentarer:

  1. Det är sådana dagar man bär med sig när det blir lite tristare igen. Underbart att få skratta så.

    SvaraRadera
  2. Jag vet att du är mycket uppskattad. Kramar /Cj

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla