måndag 11 juli 2011

Sova middag och äta rester

årets första semesterdag har passerat. Bestämde mig för att ta det lugnt idag och bara vara, utan krav på prestation. Gick och la mig på soffan på altanen en stund efter lunchen. Solen gassade bakom segeldukstaket men på soffan var det lagom varmt. Så jag tog mig en powernap. Tror till och med att jag snarkade en stund, eller så var det en ko som råmade...

Ikväll har min goda vän K varit på besök. Jag bjöd henne på rester från gårdagens kalas. Låter kanske lite trist att bjuda på rester men det var lika gott idag som igår. Till efterätt åt vi av alla goda ostar som fanns kvar tillsammans med päron, vindruvor och jordgubbar. Under tiden diskuterade vi allt och ingenting.

Ett trevligt sätt att tillbringa en måndagskväll;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla