söndag 22 april 2012

Sms från SJ

är inte så dumt när tåget man ska åka med är försenat redan från början. Då slipper man stå och frysa och svära över att tåget inte kommer. Har en app i min mobil från SJ som heter min resa. Där kan jag bevaka hur det ser ut jämfört med tidtabellen och när tåget går från stationen som ligger närmast den jag ska åka från. Då vet jag när det är dags att ta mig till vår station. Mindre bra är att jag kommer fram rätt sent ikväll......

Nu hoppas jag att SJ fixade bokningen med tågtaxin så det funkar när jag kommer fram......tunnelbana är inget alternativ för mig sent på kvällen.

4 kommentarer:

  1. Säkert jättebra om man är mobilmänniska men det är inte jag, jag är hopplös med mobiltelefoner....

    SvaraRadera
  2. kathas kortmakeri22 april 2012 kl. 21:08

    Säkert jätte bra men jag har en mobil från hedenhös :)
    Lycka till med nya jobbet!
    Kram Katha

    SvaraRadera
  3. Ha en trevlig vecka och tydligen har du ett nytt jobb oxå, det ser jag att Katha har skrivit, ha det gott, 3 tanter

    SvaraRadera
  4. Lycka till nu Ulla ;=)kram Jessica

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla