fredag 15 april 2011

En riktig mardröm

blev glad när klockan ringde, även om jag var tröööött, för jag var mitt i en mardröm. Hade precis sett en bil sprängas och strax därefter upptäckt att det var två kollegor till mig som sprängt den. De hade sett mig och visste att jag "visste". Jag hade hamnat på någon slags fest för dem och deras gilikar och nu ville de att jag skulle smaka på maten, som jag visste att de hade förgiftat.  Jag vägrade äta genom att säga att jag redan hade ätit. Det vällde in folk på festen som jag kände igen och som jag häpnades över att de var med i samma "parti" som dem.

Hade precis lyckats lura i dem att jag blivit magsjuk av en dålig räka och lyckats fly när klockan ringde!

Antar att drömmen har samband med att det är ganska stor oro i mitt liv just nu. Men det är inte ofta jag blir glad när klockan skräller i mitt öra:-).

Läser du detta kollega AM som sitter i rummet jämte mig, så gå genast ur det där hemska partiet och sluta spränga bilar (hahahahaha!!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla