onsdag 27 april 2011

Overklighetsbubblan

känns som jag befinner mig i en bubbla. Det känns overkligt. Vi gör saker, planerar saker. Men det känns inte verkligt. Datum för begravning, blommor, annons och allt annat praktiskt som ska göras. Kan inte få in i mitt huvud att allt det där handlar om min pappa....

Jag känner mig lite okoncentrerad och kan inte riktigt ta mig för något vettigt, inte ens skriva i min blogg som några kanske märkt. Inspirationen är inte här just nu.

På jobbet så rullar det på, men inte med någon entusiasm. Det går mest på rutin just nu. Att ha ett kreativt jobb kräver lugn och ro, inte kaos i själen. Så det är bara att ta en sak i taget. Ett steg i taget. Och låta det få gå lite saktare än vanligt,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla