tisdag 12 april 2011

"Inget" på tv

kollar på tv-programsutbudet. Hittar inget, jag menar inget, som jag vill se. Tyvärr är det oftast så för min del. Vi har tv via bredband och tillgång till massor av kanaler, men det hjälper inte ett dugg. Känns snarare som ju fler kanaler desto mindre att se. Vi kanske är bortskämda med för många val? Eller kan det vara så att kvaliteten verkligen är sämre nu förtiden? Låter som en gnällig tant, jo jag vet.

Låt oss se vad som erbjuds:

1. Huset fullt av hundar. Nej, jag vill inte se hundar i en "dokusåpa". Hundar som väljs bort.
2. Hemlös - om missbruk. Nej, det blir för tungt.
3. Navy CIS, kriminaldrama. Nej tack, jag tycker deckare och sånt är läbbigt,
4. Ishockey, nej tack (det har jag skrivit blogginlägg om tidigare).
5. Plastkirurgerna. Skulle kanske titta på det och se vad jag borde fixa till för att bli vacker?

Sen har vi minst 15 kanaler till som sagt var. Ge mig gärna tips på något som du tycker är sevärt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla