fredag 5 november 2010

En liten liten hund

träffade jag idag, det var en chiwawa som är 6 år gammal. Hon var som en liten dockhund. Jag som alltid föredragit STORA hundar blev helt betagen i den här lilla tjejen.

Hon fick till och med bli fotomodell för en stund, när vi tog en reklambild för jobbet. Bilden skulle vara på tre personer, men jag kom på när jag satt där och kollade bakom kameran (jag tog inte bilden - det gjorde ett proffs) att den lilla hunden skulle göra sig perfekt där i bilden. Hon satt så fint och log lite blygt in i kameran. Det var nästan så att jag höll på att smuggla med henne hem i min jackficka, men tror inte hennes ägare, min kollega, skulle bli så glad i så fall. Och min egen hund skulle kanske tro att hon var en leksak till henne. Ingen bra idé alltså. Men söt var hon:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla