onsdag 24 november 2010

The Secret

heter en, som jag tycker, intressant bok. Den handlar om att man kan få det man önskar om man bara är på samma "energivåglängd". Det låter flummigt men tänk så bra om det verkligen fungerar.

Jag är väldigt tacksam att jag har ett arbete. Det finns många som inte har det och som inget hellre önskar än att få ett jobb. Så det känns lite taskigt att önska att jag hade ett jobb som lät mig arbeta mer med människor. Men jag gör det ändå. Att få jobba med människors utveckling och hjälpa dem i livet på det sätt som de önskar. Att få använda all min fantasti, kreativitet och erfarenhet där den efterfårgas och uppskattas till 100 %. Det är min dröm. Kanske funkar energivågorna bättre om jag sänder ut dem här i cyberrymden också. Så jag provar nu:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla