söndag 8 januari 2012

Jag har fått en award!

är inte så hemma på begreppen inom bloggvärlden men vet att det är hedrande att få en award, så tack Jessica som har bloggen Änglarum!!

Till Awarden hör en uppgift. Liebster är ett tyskt ord som betyder "käraste"och utnämningen ges endast till bloggar med färre än 200 följare/prenumeranter . När man får utmärkelsen ska man göra följande:

Tacka den som gett dej utmärkelsen och länka.


Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden vidare till och låta dom veta det genom att lämna en kommentar hos dem.


Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna utmärkelsen vidare...

Det är inte lätt att välja ut bara fem men jag skickar awarden vidare till följande fem bloggare (som kanske har fler än 200 prenumeranter men jag hoppas det är ok ändå eftersom jag inte riktigt vet):

Ninja med Mina speglar
Min plats i solen
Tre Tanter
Ann-Louise med Lyckliga praliner
Anneli med Trying to follow my dreams

Läser med glädje era bloggar!

Vill även tacka er som läser min blogg. Roligt att det jag skriver engagerar fler än jag själv;-)

8 kommentarer:

  1. Tackar och länkar om jag inte gjort det redan???? Ska kolla....

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! :) Länkar...måste klura ut hur...

    Ann-Louise

    SvaraRadera
  3. kathas kortmakeri9 januari 2012 kl. 07:28

    Grattis vännen!
    Så roligt med en award. Den är du verkligen värd. Haen bra dag.
    Kram Katha

    SvaraRadera
  4. Grattis till din award och stort tack för att du tänkte på oss:)

    3 tanter.

    SvaraRadera
  5. Grattis till din award Ulla! Blogglitter och uppmuntran kan man aldrig få för mycket av och det värmer ju så gott i hjärtat. :)

    Sedan vill jag tacka så mycket för att jag är en av dem som du sänder awarden vidare till. Tusen tack! Vad glad jag blir! :)

    Ha en fin vecka!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  6. Vad trevligt:) ha en fin vecka, kram

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla