onsdag 4 januari 2012

Jag har startat en blogg till....

anledningen till det är att jag har tänkt att den endast ska handla om min väg mot ett lägre BMI. Alla kanske inte tycker det är så roligt att läsa om, även om jag tänker försöka använda mig av min humor och min envishet att nå mitt mål.

Därför skriver jag inget om det "projektet " i denna bloggen, utan den som vill är välkommen att följa min väg mot några storlekar mindre i kläder och en bättre fysik på http://bmi30.blogspot.com/. Ni andra som inte är intresserade kan stanna kvar här, för här blir allt som vanligt:-). Ni kanske kan tipsa någon annan som ni tror är intresserade av att haka på.

Oavsett så tar jag gärna emot glada tillrop och peppning från så många som möjligt!

2 kommentarer:

  1. Jag önskar dig all framgång i viktkampen...

    SvaraRadera
  2. Hej! kikade faktiskt in där i går ^_^ önskar dig Lycka till!kramiz Jessica

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla