måndag 9 januari 2012

Nobody puts my baby in a corner

Beställde några träningsvideor härom dagen. En med latin aerobic, en med african dance och sist men inte minst Dirty Dancing official dance workout. En av mina favoritfilmer, alla kategorier.

Och gissa vad: det står så här på omslaget: learn the moves, get fit to Johnny´s mambo. Have the time of your life!

Så nu kan jag spela huvudrollen i filmen och dansa med Patric, någon som är avundsjuk.....?
Förmodar att inte har riktigt samma kondition som han hade, så jag får väl spela filmen i slow motion till att börja med;-)


Just nu ska jag inte dansa utan istället ska jag packa väskan eftersom jag ska åka till huvudstaden direkt efter jobbet imorgon för att träffa min mentor.

5 kommentarer:

  1. Jag är avundsjuk!! Jag älskar också Dirty Dancing! Du får tala om i fall det är ett bra träningspass.
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Vem har sagt att man ska ha tråkigt när man tränar? Och fantasin är nog en bra träningskompis! Ha så kul!

    SvaraRadera
  3. Hej good luck ;)) o ha det bra i Huvudstaden! kramiz Jessica

    SvaraRadera
  4. Är nog mer avundsjuk på att ha en mentor än att dansa med Patric...

    SvaraRadera
  5. Har du automatisk censur på din blogg???? Texten försvann i cyberrymden :)

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla