fredag 18 juni 2010

Bowling


kan bara säga att jag gjorde så gott jag kunde. Siktade och kastade klotet exakt för en strike, och så blev det "hole in one" istället. Mest hela tiden. Och i bowling får man ju inga poäng för det. Så jag kom helt sonika sist. Men det viktigaste är ju inte att vinna utan att delta. Nej, det där tror jag inte ens på själv. Är man vinnarskalle så är man...

Efter en timmes bowlande så smakade middagen på restaurangen supergott. Jag valde honungs- och chilimarinerade revben med klyftpotatis. Fick dricka Fanta till maten för innekrogen "hade slut på den alkoholfria ölen". Ha! Den fanns ju inte ens med på menyn. Så de hade nog slut på trycksvärta också! Trodde annars att det var självklart att det skulle finnas ett alkoholfritt alternativ på krogen.

Imorgon är det bröllop, ifall någon har missat det;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla