lördag 31 december 2011

Nyår - både vemod och förväntan

 Idag skulle min pappa fyllt 85 år. Nyårsafton har alltid varit lite speciell för mig eftersom det var hans födelsedag. Dagen har därför alltid varit starkt förknippad med honom. Nu har det gått drygt åtta månader sedan han gick bort, men saknaden finns där fortfarande. Idag tänder jag ett ljus för honom.

Nyårsafton är också förväntan. Imorgon börjar ett nytt år. Det blir ljusare och ljusare för varje dag nu.

Vill tacka alla er som läser min blogg, oavsett om det är sällan eller ofta. Ni är alltid välkomna att titta in!

Ett riktigt gott nytt år 2012 önskar jag er alla!

1 kommentar:

  1. Det finns alltid någon nära som saknas extra mycket vid särskilda tillfällen och saknaden är större ju kortare tiden är sedan det hände, men saknaden försvinner aldrig...

    Önskar dig och din familj ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla