söndag 19 februari 2012

Ett ansiktslyft

har min blogg fått. Tyckte det var dags nu. Letade bland mallarna och fastnade direkt för den här orange! Som ni kanske vet så tror jag mycket på färgernas betydelse och att de påverkar oss på olika sätt. Speciellt när man spontant väljer en färg, som jag gjorde idag.

Enligt Feng Shui så symboliserar orange färg hälsan, entusiasmen, optimismen och vitaliteten - liksom självförtroendet, kreativiteten och modet. Färgen anses kunna mildra depressionen och stimulerar aptiten.

Hoppas ingen blir för hungrig av att läsa min blogg, utan bara glada och pigga!

6 kommentarer:

  1. Det är verkligen jättefint. Jag blir pigg och glad, och det kan jag behöva :) Kram!

    SvaraRadera
  2. Färg har större betydelse än man tror.
    Ha en riktigt fin start på veckan!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Kul förändring. Det här med att stimulera aptiten behöver jag inte men allt det andra kan jag behöva ibland. Då vet jag vart jag ska ta vägen;)

    SvaraRadera
  4. Jag gillar orange, har tom. en orange jacka.
    Du har piffat upp jättefint. Fint foto på
    dig också. Och jag håller med helt om Ranelid,
    läste ditt tidigare inlägg. Jag mår rent illa när
    ser hur han reagerar! Molly var klart bäst!
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. Tycker du har fått det varmt o gott här inne ;) härlig bild! kram

    SvaraRadera
  6. Det ser piggt ut....lika pigg som du kommer att bli snart :)
    Tråkigt med din vovve....men hon kan säkert ha ett bra liv ändå hos er.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla