måndag 6 februari 2012

Fönster till glasverandan

Nu har de levererats, de handgjorda fönstren till vår blivande glasveranda. Så här fina blev de. Ser fram emot att se dem uppsatta där de ska vara. Först ska de målas och glasas förstås.



Nu ska jag gå och packa väskan, dags för en tripp till Malmö ett par dagar för att testa datasystem. Packar gör jag i den här nyinköpta röda lackväskan ("dramaten"). Jag älskar dramaten, har en större modell också. Stora hjul, till skillnad från de där små fnuttiga hjulen som brukar vara på vanliga kabinväskor. Och så kan man bara slänga ner sakerna. Ingen avancerad packningsmetod behövs. Passar mig som handen i handsken:-))
Vad säger ni om min väska - visst är den cool! 


4 kommentarer:

  1. Kommer att följa bygget med näsan mot datorskärmen;) Så spännande det ska bli!
    Har en likadan dramaten som du. Fast svart. Köpte den förra sommaren när jag gick och strosade på gågatan i Malmö. Handlade lite och det gjorde mina axlar ömma. Vid en busshållplats såg jag en kvinna som hade en sådan och det var som en uppenbarelse:) Man kan shoppa utan att få ont! Och den går ju nästan av sig själv, ibland måste jag springa för att hinna undan! :)))
    Ha en bra dag i Malmö!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Vad härligt att du kan resa så snyggt! :) Ha det riktigt härligt i Malmö. Kram!

    SvaraRadera
  3. Hej! fina fönster/dörrar det kommer att bli så fint!! ha det gott i Malmö! kram Jessica

    SvaraRadera
  4. Urläcker..men inget för Ryanair ;)

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla