lördag 18 februari 2012

Melodifestivalen.....

jag hoppas att de som röstade på Ranelid valde att ringa på det dyrare numret så deras samtal i alla fall gjorde lite nytta....

För nej - jag tycker inte att han hör hemma i den melodifestival som jag vill kolla på. Förstår inte varför det hela har blivit ett sånt spektakel på senare år. Vad är det för fel att helt enkelt satsa på riktigt bra musik som framförs av bra artister...?

Om det är svårt att hitta 32 bra låtar så vore det lika bra att gå tillbaka till en enda kväll med 10 låtar som det var förr.

Ikväll röstade jag på Molly, en riktigt härlig ballad framförd av en tjej som verkligen kan sjunga som du kan höra i den här underbara sången.



2 kommentarer:

  1. Hallå där, jag bytte kanal..tycker inte det är sevärt längre..blev en bra film istället, önskar en skön söndag, kram

    SvaraRadera
  2. Hallå där, jag bytte kanal..tycker inte det är sevärt längre..blev en bra film istället, önskar en skön söndag, kram

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla