torsdag 29 mars 2012

Modevisning

Här sitter jag i en fantastisk silversoffa och väntar på att modevisningen ska börja. Soffan var cool att titta på men ruskigt obekväm. För djup och för hal!! Höll på att glida ner från den flera gånger när jag ville luta mig bakåt.

Så varför satt jag där? Jo, modevisningen genomfördes på ett möbelvaruhus i min hemtrakt. Duktiga amatörer som visade kläder från ortens butiker. Bara en nackdel, konfrencieren (heter det så...?) berättade inte om kläderna, bara var de kom ifrån. Jag skulle ex vis ha velat veta vilket material de var gjorda  av. Då skulle jag nog blivit mer sugen på att gå till affären och prova.



Men det var kul med lite flärd, även om det mesta som visades inte är min nuvarande stil. Det var bleka färger och många volanger och flikar. Jag kör ju, som ni vet, med STARKA färger:-)

1 kommentar:

  1. Förstår att det är skönt att vara hemma igen, hur trevligt det än är att vara borta så är det ju så det är! Du har verkligen fått mycket nytt att fundera över;)
    Soffan, ja den ser väldigt hal ut:D Men du gör dig bra i den - smal och fin ser du ut att vara!
    Tack för din gulliga kommenter hos mig ♥
    Kram!

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla