onsdag 7 mars 2012

Umaningen!!

en riktigt riktigt bra idé av Svenska Kyrkan som ligger rätt i tiden. Gå in på Utrotahungern.se och skapa en utmaning till någon du känner (eller vem du vill). När du gör det så skänker du 20 kr för att utrota hungern i världen. Sen kan fler gå in och gilla din utmaning och skänka 20 kr var de också. Finns massor av kul utmaningar där. Nytta OCH nöje. *gillar*

Har precis varit inne och skapa en utmaning var till mina älskade döttrar. De ligger nu på Facebook och jag hoppas att det kommer in massor med pengar där + att de faktiskt genomför utmaningen!

Lycka till tjejer!

1 kommentar:

  1. Hej! Tittar in till dig för första gången. Hittade dig via Tre Tanter. Gjorde nyss en kommentar om Ranelid där vi inte har samma åsikt men jag liksom du skriver"om mig" har funderingar om livet och vardagen. Jag är nu pensionär och har gått om tid för bloggen. Har bara läst några av dina inlägg och inte riktigt ännu fått grepp om vad du jobbar med mm....men jag ska titta vidare/M

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla