lördag 10 september 2011

Bio är bäst!

SF Bio: Midnatt i Paris               SF Bio: Friends with Benefits                    SF Bio: Det är aldrig för sent Larry Crowne

Just nu går bl a dessa filmer på bion i grannstaden. Jag vill gärna se alla tre! Det är väldigt sällan jag kollar på film på TV. Antingen så går filmerna på reklamkanalerna och då vill jag inte titta. Har inget emot reklamkanaler men jag fixar inte att filmen blir avbruten en massa gånger. Mister hela tjusningen och jag har svårt att hålla tråden. Eller så börjar filmen för sent, och då orkar jag inte heller hålla tråden.

Därför älskar jag att gå på bio. Reklamen är innan filmen börjar. Man sitter skönt. Det är en jättestor filmduk och bra ljud. Dessutom får man välja både sittplats och tidpunkt. Kan film verkligen vara bättre än på bio......? Skulle inte tro det:-)

PS. om någon har sett en eller flera av ovanstående filmer så skriv gärna en "recension" i kommentarsfältet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla