fredag 2 september 2011

Vacker resa

även om det är långt och bitvis segt att åka bil i drygt 50 mil så är resan från Olso mestadels en underbart vacker väg. Åkte över Svinesundsbron och hann till och med ta en bild, även om det gick snabbt. Man önskar att man bara kunde stanna bilen högst upp på bron, gå ut och ställa sig vid räcket, sträcka ut armarna och bara insupa  den helt fantastiska naturen.
Svinesundsbron som är gräns mellan Norge och Sverige

Nu kan man ju inte göra det så vi susade vidare och via Trollhättan där vi åkte över den mäktiga bron över Göra älv, vidare till Alingsås för att släppa av en kollega. For vidare i ytterligare 12 mil till staden där min kollega bor och där stod min snälle man och väntade för att hämta mig. Efter ytterligare 5 mil var jag äntligen hemma. Lite trött är jag nog i alla fall. Både av resan och av alla intryck. Har varit mycket bra dagar och konstruktiva möten. Känns bra att vara ordförande i föreningen när det är så:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla