måndag 5 september 2011

Tjejfest

Jag ska ha taco-fest på fredag kväll! 

För någon månad sen kom jag på att jag ville ha en tjejfest när jag fyller år. Har bjudit in en "mix" av goda vänner, där alla inte känner varandra. Men alla känner någon mer än jag. Tror det kan bli både en spännande och trevlig kväll med alla dessa mysiga tjejer som jag gillar så mycket.

Yngst är mitt äldsta barnbarn W, 7,5 år, som självklart ska få vara med på mormors tjejfest. Äldst i gänget är nog faktiskt jag själv;-)

Just nu funderar jag på hur jag ska duka för 15 personer så att alla får plats i samma rum. Det blir min utmaning. Vårt hus är inte jättestort så det gäller att planera. Alla tips mottages tacksamt, även kreativa:-)

1 kommentar:

  1. Låter trevligt med taco- och tjejfest! Det ordnar sig säkert med dukningen ska du se! ♥

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla