tisdag 20 september 2011

Design-hjälp önskas

finns det någon där ute som är bra på Blogg-design? Jag tror jag kan behöva lite hjälp, för mina bilder tar mer plats än det finns i ramen, vissa You Tube klipp tar också större plats. Jag får inte riktigt till det som synes. Sen skulle jag även vilja göra en fin ram runt min stora "blogg-bild" som jag ser att vissa har i sina bloggar. Hur gör man det?

Jag är inte så bra på det där med manualer/bruksanvisningar, men hade det funnits någon att läsa i Blogger så hade jag gjort det - jag lovar!  Finns det någon så har i alla fall jag inte hittat den.......

3 kommentarer:

  1. Under Malldesigner finns det en "Juster bredd"
    även en avancerat flik....där kan man ställa in allt möjligt....

    tips om allt om blogsppot...
    http://fixa-din.blogspot.com/

    Hälsningar
    JG

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. tack för tipsen! Bredden lyckades jag fixa. Har kollat på hemsidan du skrev om men det känns lite svårt. Är inte så familjär med alla uttryck som står där.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla