lördag 10 september 2011

En himla trevlig kväll blev det!



Vi var 16 tjejer i alla åldrar som samlades för att äta tacos, prata, skratta och fira min födelsedag. Jag fick massor av fina presenter, trots att jag sagt att det enda jag önskade mig var att mina vänner kom. TACK för omtanken!! 

Barnbarnen W och I hjälpte mig att duka och skriva "placeringskort" på lönnlöv som de plockat i trädgården. Dotter L skötte "marktjänsten", d v s matlagning, servering, diskningen med mera, hela kvällen så jag kunde bara koppla av och flyta med. TACK och PUSS!

Eftersom de flesta inte kände så många så hade vi gjort en "starter" som gick ut på att alla skulle gå runt och ställa en fråga till alla. Sen använde vi svaren för att hjälpas åt att presentera varandra. Om det var den grejen eller något annat som satte igång snacket vet jag inte, men det var högljutt prat och många skratt under hela kvällen, så jag tror att de flesta trivdes.

Det blev en mysig kväll och födelsdagsfest - precis som jag önskat mig!!
Jaha, vem ska jag mer ställa min fråga till?

Goa P:-

Mamma L hjälper dotter W med en fråga

Tacos med tillbehör

AM låter sig väl smaka

Fniss

Nästan hela gänget
 

Den ljusrufsiga i förgrunden är jag:-)
Jag är välsingnad som har så många fina härliga och omtänksamma vänner och döttrar!!!

(PS de flesta bilderna är tagna av Kristin Horn Hellström på Git och Rut)

2 kommentarer:

tack för din kommentar, hälsar Ulla