fredag 23 september 2011

Dobidoo, Skavlan och Kevin Costner

allt sov jag mig igenom i min sköna gungstol framför tv:n. Hann knappt sätta mig i den, efter att kommit hem från en god middag på restaurang med våra goda vänner, förrän jag somnade. Vaknade till med jämna mellanrum men somnade om lika snabbt igen.

Så går det när man stiger upp i ottan för att åka på möte i Malmö. Och när man, som vanligt, kommit i säng alltför sent dagen innan.

Dobidoo gjorde inte så mycket att jag missade men Skavlan är för det mesta bra. Såg början av programmet som handlade om den norska komikern och tragedierna i hennes liv. Så härligt att se en sådan livsglädje hos en människa som haft (och har) sådana händelser i sitt unga liv. Även intressant att lyssna på Annika Östberg som suttit så länge i ett amerikanskt fängelse och vad hon nu gör för att leva sitt liv fullt ut. Spännande livsöden, precis som vanligt i Skavlan. Men sen somnade jag ju igen när snyggingen Kevin dök upp. Osis:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla