fredag 11 mars 2011

Freeeeeedaaaaag!

tänka sig. Jag gick visserligen hem sist från jobbet idag som vanligt på fredagar, men jag gick redan halv 5. Med massor av högar på bordet som inte är klara, vissa knappt påbörjade. Men jag gick lugnt därifrån, utan minsta dåliga samvete eller känsla av att inte ha kontroll. Så skönt!

Träffade maken på vår lilla hemorts fina café, där vi åt kvällsmat. Jag åt en underbart god clubsandwich och till efterrätt citroncheescake, mmmm!

Ikväll har yngsta dottern och hennes döttrar varit här och hälsat på. Barnen har lekt och lekt. Vi har gjort iordning ett rum där de kan rita och leka. Där finns också inslagspapper, tjep, snören och allt man behöver för att göra fina paket, vilket de älskar att göra. Så nu har jag flera fina paket på köksbordet som jag inte vill öppna för då förstörs de. (Tror inte det är något inuti alla om jag ska vara ärlig, men det är fint ritat och skrivet på utsidan).

Nyss sprang det förbi en ganska stor spindel på elementet jämte bordet där jag sitter. Är spindlar vakna hela vintern eller har de kommit ur sitt ide nu? I så fall blir de nog lite besvikna, för idag har vi fått snö igen. Kanske därför den sprang omkring inomhus. Tur att jag blivit av med min spindelfobi, annars hade det nog blivit ett stort Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii! här i bloggen;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla