tisdag 29 mars 2011

Nybörjarkurs

fick en systemkamera av min pappa för några månader sedan, eftersom jag inte fick till det så bra med den jag fått tidigare. Ni som läst min blogg ett tag vet att jag inte gillar kameror som inte har "titthål", och det var en sådan jag hade. Fullt med misslyckade oskarpa kort gör ingen glad.

Nåväl, han tog tillbaka den och gav mig istället en systemkamera. Jag är inget bra på att läsa manualer, men insåg att jag nog inte kommer att ta bra bilder med den kameran heller om jag inte lär mig den.

Så jag anmälde mig till en nybörjarkurs hos Sensus, och den börjar i morgon kväll. Meningen är att vi även ska plåta utomhus ibland under kurstiden så nu hoppas jag att våren kommer tillbaka fort som attan.

Kanske kan jag visa fina bilder här på bloggen efterhand som jag lär mig hur man gör. Håll utkik:-)

1 kommentar:

  1. Risken finns att du blir riktigt biten och går också kursen i photoshop efter den.

    SvaraRadera

tack för din kommentar, hälsar Ulla