måndag 21 februari 2011

Fler än 1000 besökare

har jag haft på min blogg sedan jag började med besöksstatistiken för ca två månader sedan, TACK!

Som ni vet så har min blogg rätt och slätt temat "Livet och vardagen" vilket gör innehållet väldigt blandat. Ömsom stort och ömsom smått. Det som poppar upp i mitt huvud och tränger sig på där och vill ut - det blir skrivet.

När jag började blogga i maj förra året så gjorde jag det främst för min egen skull. Hade sådan lust att skriva igen och en blogg kändes som en bra kanal. Vilket det visade sig vara ockå, den ger mig massor av energi och gör mig mer uppmärksam på händelser.  Jag tänker ofta "det där är ju verkligen ett ämne för min blogg" och då får jag sån lust att berätta det också! Och då blir det extra roligt om någon verkligen läser och kanske även kommenterar det jag skrivit.

Så tack för att just du läser! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla