torsdag 3 februari 2011

Slottet

blev inte den höjdarvistelse som jag hade räknat med. Omgivningen var säkert  vacker för länge sedan, innan det hamnade en massa hyreshus runt om.
Det var en intressant konferens ialla fall, utom en föreläsare som skulle  berätta om medias syn på vår bransch men som istället visade statistikkurvor under 45 minuter. Han hade nog inte förstått sitt uppdrag och jag var nära att somna:-)

Tillbringar kvällen och natten hos min slänkting på söder i storstan. Vi har varit ute och ätit, först sushi på ett ställe och sen italienskt på ett annat ställe. Sen sprang vi till bussen. Min släkting som är 75 år sprang lätt ifrån mig! Ja dessa stressade storstadsbor, för det är väl inte min kondition det är fel på:-))

Köpte mig en ny telefonladdare också. Igår när jag skulle packa hittade jag minst 10 olika laddare som inte passade till min telefon. Rätt laddare fanns ingenstans. Märkligt att det inte ska finnas en standard. (Fast fr om nu finns det tydligen det, sa killen i affären). Har lånat laddare under konferensen men behöver ju en egen så det var bara att köpa en.

Imorgon bär det av till ett kloster där jag ska tillbringa helgen med en god vän.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla