måndag 21 februari 2011

Hur går det till...?

skulle lägga min telefon på laddning och stoppade in ladd-uttaget i telefonen och då poppar det upp på skärmen "laddar" och så börjar "laddstapeln" röra sig. Trots att jag inte stoppat in den andra änden av kontakten i eluttaget.

Visserligen känner jag mig rätt fylld av energi emellanåt och visst är mitt andra efternamn Ström, men inte visste jag kan ladda en mobiltelefon med hjälp av det helt utan el;-). Praktiskt om man är ute i öknen eller i djupaste djungeln. Stoppa i laddaren i telefonen, så börjar den ladda. Eller den kanske bara tror att den laddar...? Men då borde det funka i alla fall, för hur många är det inte som säger att "le, så tror hjärnan att du är glad, så blir du glad". Och vi går på det. Kanske telefonen är lika lättlurad som vi;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla