söndag 30 oktober 2011

Åka till IKEA utan att handla...

går det? En vän till mig föreslog att vi skulle åka en runda till IKEA och jag var inte sen att tacka ja. Dock behövde jag inget, mer än möjligen ljus och servetter som jag alltid köper. Men som vanligt kommer jag hem med två fullastade kassar, hoppar sakerna ner i kundvagnen av sig själva??

VÄTE bordslampa, vit Diameter: 22 cm Höjd: 26 cm Sladdlängd: 200 cm
den här är fin, så den fick följa med hem (en grön).

Funderade på detta, men köpte det inte fast det var fint. SOCKER Växthus Bredd: 45 cm Djup: 22 cm Höjd: 35 cm

Röda servetter, rött blockljus, röda kronljus och julklappspapper åkte däremot med hem. Plus lite annat smått och gott som 10 stycken frukostskålar och en lite vit pälsmatta som jag har lagt över ryggstödet på min gungstol. Vem har sagt att mattor behöver ligga på golvet;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

tack för din kommentar, hälsar Ulla